marți, 25 septembrie 2012

Ciorba De Perisoare


Ingrediente

500 gr carne tocata,porc&vita
1 ou
2 linguri ulei
2 morcovi(cca 150gr)
1 radacina telina(cca 100gr)
1 radacina pastarnac
1 ceapa
1 praz(numai partea alba)
3-4 cartofi
2 rosii decojite
sare,piper
leustean proapat tocat
2 galbenusuri
200 ml smantana
Bors/zeama de lamaie

Mod De Preparare
Se da zarzavatul pe razatoarea mare(morcovul,telina si pastarnacul),prazul se taie rondele si se caleste in ulei(2.min). Se adauga apa (cca 3 litri) si o lingurita de sare ,se lasa sa fiarba la foc mediu.

Curatam ceapa si o tocam marunt.
Intr-un bol punem carnea,oul si ceapa tocata,condimentam cu sare si piper dupa gust apoi amestecam bine.
Formam cu mana umeda perisoarele de marimea unei nuci si se pun cu grija in zeama fierbinte.Se lasa la fiert approximativ 35 minute la foc mediu.Se adauga cartofii taiati cuburi si se mai lasa la fiert inca 15 min.Condimentam cu sare si piper.
Adaugam borsul sau zeama de lamaie,rosiile tocate marunt si o mai lasam sa dea in 1-2 clocote, apoi stingem focul si lasam ciorbita la racit  cca 6 minute.
Separat intr-un bol amestecam galbenusurile cu smantana si adaugam putin cate putin din zeama fierbinte.Turnati amestecul inapoi in ciorba.
La final adaugam leustean proaspat tocat, apoi o servim.





6 comentarii:

  1. nu am incercat niciodata cu cartofi. Arata f bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand n-am mai mancat o ciorbita de perisoare... Mi-ai facut pofta.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super, e o ciorbica care-mi place mult! Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Este pe placul nostru ciorba de perisoare.Mi-ai facut pofta,trebuie sa fac si eu.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult si chiar maine vreau sa o pregatesc!

    RăspundețiȘtergere