luni, 5 ianuarie 2015

Piept de Pui cu Salata de Avocado


Bine v-am regasit in noul an!
Va doresc un an nou fericit in 2015!
Cum ati petrecut zilele acestea?Eu sunt mai grea cu 2 kg :D
Am ales sa incep anu cu o reteta  mai 'lejera'

Ingrediente pentru 2 portii

2 linguri de ulei
0,25 lingurita de piper cayenne
0,25 lingurita de curry
1 lingurita miere de albine
2 buc piepti de pui / ca 180-200 gr fiecare
1 ceapa mica
1 ardei rosu
1 avocado
4 fire de patrunjel
2 linguri suc de lime
sare,piper


Intr-un castron mic punem 1 lingura de ulei,piperul cayenne,curry si mierea de albine,amestecam.
Cu ajutorul la o pensula ,ungem cu pasta de miere piepti de pui,apoi condimentam cu sare.
Se pune la incins restul de ulei intr-o tigaie si prajim uniform carnea pentru 3 min.



Piepti de pui se scot si invelim individual in folie de aluminiu dupa care se pun intr-o forma de copt.
Se baga forma in cuptorul incalzit la 180 C pentru 15 min.

Salata de Avocado
Avocado se taie in cuburi mici, se pun intr-un castron si se stropeste cu sucul de lime.Apoi se toca marunt ceapa,ardeiul si patrunjelul,se adauga peste avocado si amestecam.
Condimentam cu sare si piper.



Scoatem piepti de pui din cuptor si servim alaturi de salata de avocado.



Pofta Buna!

Kcal ca 420 portia



2 comentarii:

  1. Merge la fix! La multi ani!

    P.S. :)) Nu esti singura. Eu is cu mult mai grea. :">

    RăspundețiȘtergere
  2. Musai o sa fac si eu reteta asta, imi place tare mult pieptul de pui. Si avocado ;-) pupici multi! <3

    RăspundețiȘtergere