marți, 10 iulie 2012

Ragout de Vita


Ingrediente:

600 gr carne de vita taiata cuburi
2 morcovi/taiati rondele
60 gr telina,radacina/taiata marunt
1 ceapa mare/tocata marunt
1 catel de usturoi/tocat
100 ml vin rosu sec
100 ml suc de rosii
500 ml supa de legume
1 jumatate de lingurita praf curry
1 lingurita boia de ardei dulce
un varf de cutit de piper Cayenne
2 linguri ulei
2 foi de dafin
sare, piper
Mod de preparare:
Intr-o cratita punem uleiul la incins si adaugam carnea pe care o prajim la foc iute pentru 4 min. dupa care se scoate afara pe o farfurie.Punem in cratita la prajit ceapa,morcovul,telina si usturoiul,condimentam cu sare si piper dupa care stingem cu vin rosu si se lasa un min apoi adaugam carnea,sucul de rosii.foile de dafin si supa de legume,condimentam cu curry,piper cayenne si sare daca mai este necesar.
Acoperim cratita cu un capac,micsoram focul la mediu si lasam la fiert cca 90 min.Din cand in cand amestecam si daca mai este nevoie completam cu apa!
Servim cu paste sau piure de cartofi.........si un pahar de vin rosu :)






9 comentarii:

  1. N-am mai mancat niste carnita de vita de foarte mult timp.. deci nu refuz o portie!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain arata, mi-ai facut pofta de carne de vita. Si de cand imi tot doresc sa mananc! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai ai,sau am ajuns prea tarziu?Imi place papica ta.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru mine carnea de vita ocupa un prim loc (in inima mea!).Este super delicioasa reteta:X!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere