luni, 11 februarie 2013

Clatite Americane cu Sos de Cirese


Cand am pofta de clatite prepar clatitele americane,sunt pufoase si usor de facut.
Azi am ales sa fac un sos de cirese ca si topping.
Reteta de baza pentru clatite o aveti aici clatite-americane

Ingrediente Sos
1 compot de cirese din camara :)
1 plic zahar vanilat
2 lingurite de amidon alimentar( pentru 300 ml compot )
Se scot ciresele din compot.
Punem zeama de compot intr-o cratita mica la fiert cu zaharul vanilat pentru 3 min.
Se i-a cratita de pe foc si adaugam amidonul,amestecam bine dupa care se pune din nou pe foc pentru 1 min.Adaugam ciresele si stingem focul!Se poate folosi orice fel de compot !
Gata sos-ul :)
Rapid si tare bun!

10 comentarii:

  1. Super bune, ador pancakes iar sosul de fructe cred ca le face mega-delicioase! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata senzational! Innebunesc de pofta uitandu-ma la imaginile astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos se reflecta lumina pe ciresele din varful gramezii! Imi plac foarte mult placintelele astea. Mai ales pentru micul dejun. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bunatate! Sosul ala cred ca e demential.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bune or fi cu cirese... VReau si eu o portie!!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. moooama, ce fel poate sa arate ...m-ai imbolnavit! demential :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaaaaai de mine ce bine arata. Eu nu reusesc deloc sa le fac asa pufoase :(

    RăspundețiȘtergere