luni, 14 mai 2012

Carne De Porc cu Papaya- Reteta Cuba


Azi va invit la o excursie culinara in Cuba
Aveam reteta de o luna dar parca nu imi venea sa o probez...carne de porc...suc de ananas...zahar brun...hmmm doamne ce-o iesi???M-am hotarat sa o incerc dar pe langa ingredientele de care aveam nevoie am cumparat si un pachet de paste,deh in caz ca nu-mi iese sa am ceva de rezerva :) Hmm fetelor sincer am papat 2 portii!!!!!

Ingrediente pentru 5 portii

1,5 kg carne de porc
70 gr ceapa(eu am folosit ceapa rosie)
2 catei de usturoi,tocati
cateva fire de patrunjel
50 ml vin rosu sec
160 ml apa
115 ml suc de ananas
25 gr zahar brun
120 gr papaya
2 ardei rosii copti
4-5 linguri ulei
sare,piper
piper cayenne(se pune cat va place voua de picant)
un varf lingurita de oregano uscat

Taiem carne in cuburi de cca 4cm,se condimenteza cu sare si piper.
Intr-o cratita punem uleiul la incins si prajim carnea la foc mare cca 4-5 min,adaugam ceapa tocata si usturoiul continuam sa prajim 2 min,adaugam zaharul si caramelizam.Turnam vinul si lasam sa fiarba pana se evapora.Adaugam sucul de ananas si apa,condimentam cu sare,oregano si piper plus piper cayenne.
Miscoram focul la mic si lasam  sa fiarba acoperit cca 30-40 min.


Curatam papaya de seminte si coaja dupa care o taiem cuburi.Ardeiul se curata de coaja si il taiem tot cuburi mai mari.
Dupa ce au trecut 30 de min adaugam papaya si ardeii,se mai lasa la fiert inca 3 min.

Se serveste cu granitura de orez peste care am presarat patrunjel tocat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu